تولید محتوای اینستاگرام

محتوای تخصصی، پست، استوری و کپشن

پست اینستاگرام

یه پست اینستاگرامی باید بتونه با مخاطبش ارتباط برقرار کنه، از لحاظ گرافیکی قوی و محتوای اون مفید باشه. خیلی مهمه که محتوای پست متناسب با موضوع پیج باشه(مثلا اگه کسب و کاری در زمینه پوشاک دارید، پست با موضوع خواننده‌های پاپ گزینه مناسبی برای تولید نیست). من، مهرداد توکلی آماده طراحی و تولید پست‌های اینستاگرامی اسلایدی (بین 3تا4 اسلاید) شما هستم.

استوری اینستاگرام

استوری‌ها محلی برای ارتباط روزمره شما با مخاطبتونه ولی هنوز خیلیا نمیتونن موضوع خوبی برای استوری‌هاشون پیدا کنن! به این افراد پیشنهاد می‌کنم نگران موضوع نباشن چون طبق ضرب‌المثل “هرچه دل تنگت می‌خواهد بگو” هر موضوع مرتبط  یا نامرتبط با پیجتون رو می‌تونید استوری کنید. ولی باید برای مخاطبتون هم جذاب باشه. من، مهرداد توکلی نویسنده محتوا، توانایی نوشتن استوری‌های جذاب یا به قول خودمون کاربرمحور رو کاملا دارم.

کپشن اینستاگرام

کپش‌نویسی در اینستاگرام رو باید اصولی انجام بدید. کپشن باید درعین کوتاهی، مخاطب رو وادار به دیدن یا ورق زدن پست کنه. کپشن باید اونقدر وسوسه انگیز نوشته بشه تا مخاطب رو با خوندنش وادار به انجام کاری  که می‌خوایم کنه. کپشن نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشه. من، مهرداد توکلی، نویسنده و استراتژیست محتوای اینستاگرام، برای تولید کپشن‌های اینستاگرامی در کنار شما هستم.

شرایط تولید محتوای اینستاگرام چیه؟

شرایط نوشتن استوری

با توجه به بودجه و مخاطب هدف و نوع کسب و کارتون، می‌تونم بیش از 30 استوری در ماه برای شما تولید کنم. استوری‌های کاملا هدفمند و دارای یک قالب از پیش تعریف شده هستند. در ضمن نظرات شما هم در تولید استوری‌ها به من کمک زیادی می‌کنه.

طراحی و تولید پست

پرکاربردترین پست‌های اینستاگرامی در قالب متن و ویدئو تولید می‌شن. من پست‌های پیج شمارو باه صورت اسلاید‌های 3 تا 4تایی تولید می‌کنم تا هم کابر وقت بیشتری رو تو پیج شما سپری کنه و هم اطلاعات کافی در اختیارش قرار بدید. پست‌های اینستاگرامی با قالبی شکیل و محتوایی قوی در اختیار شما قرار می‌گیرن.

شرایط نوشتن کپشن

کپشن نویسی برای هر پست به شکل جداگانه یا همراه با پست نوشته می‌شه. (پیشنهاد میکنم پست و کپشن رو به صورت همزمان سفارش بدید). اگه طراحی و تولید پست‌های اینستاگرامی‌تون رو به من واگذار کنید، کپشن پست‌ها هم به صورت رایگان برای شما نوشته می‌شه.

برندسازی پیج شما

یه پیج اینستاگرامی علاوه بر محتوا به برندسازی هم نیاز داره. به طور مثال هویت بصری برند شما بید در پیجتون نمایان باشه. به همین دلیل من پیج شمارو از دید نکات دیجیتال برندینگ بررسی و خدمات هویت بصری از قبیل : طراحی لوگو، انتخاب نام پیج، انتخاب رنگ پیج و طراحی هایلایت‌ها و رو برای شما انجام می‌دم.

به محتوای اینستا نیاز دارید؟

برای ارتباط با من همین حالا فرم رو پرکنید تا با شما تماس بگیرم

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. 0