ساخت موشن گرافی

انتقال پیام شما به مخاطب با ساخت انیمیشن

ساخت موشن گرافی خلاقانه

برای انتقال پیامتون به مخاطب باید از روش‌های خلاقانه‌ای مثل موشن‌گرافی استفاده کنید. موشن گرافی ویدئویی جذابیه که در چند ثانیه می‌تونه چیزی که تو ذهنتونه رو به دیگران انتقال بده. این پیام هرچه قدر خلاقانه‌تر و بدور از حاشیه باشه تاثیر چندین برابری داره. من مهرداد توکلی، می‌تونم موشن گرافی رو با بالاترین کیفیت و تاثیرگذاری برای شما بسازم. 

سناریو؛ اصل‌ترین عنصر یه موشن جذاب

برای ساخت موشن گرافی نیاز به سناریو خواهید داشت، درست مثل ساخت یک فیلم سینمایی. با این تفاوت که بازیگرهای این فیلم، کارکترهایی انیمیشنی هستن که هر حرکتی که ازشون بخواید می‌تونن دقیقا همونو اجرا کنن. به شرط اینکه سناریوی خوبی از قبل آماده کرده باشید. نوشتن سناریو مهمترین بخش این نوع فیلم سازیه. اینکه قراره تو انیمیشن چه اتفاقی بیافته (چه داستانی روایت بشه) و کارکترها چه حرکاتی داشته باشن و چه دیالوگی گفته بشه، همه از کارهای مهمیه که سناریو انجام می‌ده.

چرا باید ساخت موشن گرافی رو به من بسپاری؟

امکان طراحی کارکتر

برای برندسازی کسب و کارتون می‌تونید درخواست بدید تا کارکتر اختصاصی براتون طراحی بشه. تو این حالت من می‌تونم کارکتری که مشتریاتون دوستش داشته باشن و تا سال‌ها تو ذهنشون بمونه رو طراحی کنم.

سناریونویسی خلاقانه

موشن گرافی به خودی خود روح نداره و باید با یک سناریویی قوی با کمی چاشنی خلاقیت بهش روح بخشید. به همین دلیل در مرحله پیش تولید از یک سناریوی قوی متناسب با پرسونای مخاطب شما استفاده می‌کنم.

تصویرسازی حرفه‌ای

محیط و پس‌زمینه‌های موشن باید با سناریو و موضوع تطابق داشته باشه. بعد از نوشتن سناریو، کار به طراحی می‌رسه. من در تمام طراحی‌هام این موضوع رو کاملا رعایت می‌کنم تا موشن بیشترین تاثیر رو در مخاطب داشته باشه.

صداگذاری گوش نواز

برای صداگذاری موشن از صدای خانم یا آقا و یا هردوی اونها می‌شه استفاده کرد. صداگذاری مرحله آخر ساخت موشن هست ولی بی توجهی به اون می‌تونه کل کار رو زیر سوال ببره. استفاده از صدای گوینده‌های برتر از ویژگی‌های کارهای منه.

ساخت موشن به زبان انگلیسی

سایت انگلیسی دارید و خدمات و محصولات رو به صورت بین‌المللی ارائه می‌دید؟ در این صورت باید حتما محتوای جذاب و در خور مخاطبین بین‌المللی داشته باشید. من ساخت موشن گرافیک انگلیسی رو بهتون پیشنهاد می‌دم. اگه می‌خواید پیامتون رو با یک موشن گرافیک به زبان انگلیسی به گوش مخاطب برسونید، حتما به فکر تولید موشن انگلیسی باشید. این نوع موشن با صدای گرم یک گوینده خانم یا آقای انگلیسی زبان ساخته می‌شه و سناریونویسی انگلیسی حرفه‌ای هم براش انجام می‌شه. موشن انگلیسی می‌تونه خیلی زود صدا و تصویر برند شما رو در دسترس مخاطبین مختلف در سراسر دنیا قرار بده!

نمونه موشن‌های طراحی شده

نمونه کارهای موشن گافیک

به موشن گرافی نیاز دارید؟

برای ارتباط با من همین حالا فرم رو پرکنید تا با شما تماس بگیرم

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. 0