مهرداد توکلی

منتور تولید محتوا

با منتورینگ کمکت می‌کنم به اوج برسی!

سال‌هاست که در زمینه تولید محتوا فعال هستم و به کسب و کارهای ریز و درشتی کمک کردم تا استراتژی محتوایی قوی پیادسازی کنن. به این معتقدم که میشه با مشاوره درست و اصولی، از خطاهایی که در آینده اتفاق می‌افتن جلوگیری کرد. من، مهرداد توکلی، استراتژیست و نویسنده محتوا، آماده منتورینگ کسب و کار شما در زمینه تولید و بازاریابی محتوا هستم.

دستتو می‌گیرم!

بازاریابی محتوا بالا و پایین زیادی داره. برای اینکه بتونی از پسش بر بیای باید یه باتجربه کنارت باشه. من با یه استراتژی اصولی دستتو می‌گیرم.

تو رو شریک خودم می‌دونم!

برای منتورینگ محتوای کسب و کارت، وقت می‌زارم، چون تو رو شریک خودم می‌دونم و نمی‌خوام زمان و هزینه‌ای که صرف می‌کنی بیهوده باشه.

ایده‌های خوبی در اختیارت می‌زارم

تجربه کارب با کسب و کارهای مختلف این فرصت رو به من داده تا با ایده‌های محتوایی متنوعی آشنا بشم. قطعا اون‌هارو در اختیارت تو هم میزارم.

منتورینگ محتوا

منتورینگ کسب و کار در حوزه‌ محتوا کاریه که من بارها و بارها اون‌رو به بهترین شکل انجام دادم. من برای کسب و کارتون یه برنامه 0 تا صد رو اجرا می‌کنم! به این معنی که از ابتدایی‌ترین بخش‌های تولید محتوا مثل شناخت پروسونای مخاطبتون تا برنامه‌های تخصصی مثل پروموت محتوا کنارتون هستم.

سوال‌هایی که ممکنه از من بپرسی!

با منتورینگ، مشاور با تجربه‌ای کنارته که بهت کمک می‌کنه فرآیند تولید محتوا رو کامل انجام بدی و در نهایت هم یک محتوای خوب برای کسب و کارت تولید کنی و خدمات و محصولات و به بهترین شکل به مخاطبت معرفی کنی.

برای کمک گرفتن از یک منتور هیچ وقت دیر نیست. اما بهتره از همون ابتدای شروع فعالیت کسب و کارت به فکر بازاریابی محتوایی باشی و از یک منتور کمک بگیری.

خیلی ساده، کافیه قبل از هرچیز بخوای که کسب و کارت رشد کنه. بعدش می‌تونی از راه‌های ارتباطی سایت با من تماس بگیری یا فرم زیر رو پر کنی تا من برای مشاوره اولیه باهات تماس بگیرم. 

به منتورینگ نیاز داری؟

برای ارتباط با من همین حالا فرم رو پرکنید تا با شما تماس بگیرم

این مطلب چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. 0